Obsługa klienta nie kończy się na odbieraniu telefonów i odpisywaniu na maile. To również informacje, jakie przekazujesz mu poprzez media społecznościowe, bloga czy strefę wiedzy. Jeśli będą one pomocne, wartościowe, klient poczuje się ważny dla Twojej firmy i z chęcią skorzysta z jej produktów czy usług ponownie.
Dostarczymy Twoim klientom treści, jakich szuka, pomożemy mu rozwiązać jego problemy, zbudujemy z nim długofalowe relacje, po prostu dopieścimy go, dzięki czemu jego doświadczenia z kontaktu z marką będą naprawdę dobre.
Określamy cel, jaki chcesz osiągnąć.
Zbieramy informacje o Twojej firmie, Twoich klientach i Twojej konkurencji.
Zbieramy informacje o Twojej firmie, Twoich klientach i Twojej konkurencji.
Przygotowujemy strategię, czyli plan działania, niezbędne narzędzia i rozwiązania.
Stawiamy solidne fundamenty: zakładamy fanpage’a, tworzymy bloga, przygotowujemy
treści.
Stawiamy solidne fundamenty: zakładamy fanpage’a, tworzymy bloga, przygotowujemy
treści.
Działamy, rozmawiamy, doradzamy, odpowiadamy na pytania, budując Twoją mocną pozycję i zdobywając Ci kolejnych klientów.
Zwiększamy zasięg dystrybuując Twoją treść odpowiednimi kanałami.
Zwiększamy zasięg dystrybuując Twoją treść odpowiednimi kanałami.